القائمة الرئيسية

الصفحات

Ads by Google X

فيرس " اخبار هنا الزاهد في شهر العسل ~ اسباب مرض هنا الزاهد :: اين توجد هنا الزاهد الان

اخبار مرض هنا الزاهد

نطمئن كل محبي "هنا الزاهد"بانها  ليست مصابة بمرض خطير وتعرضت لميكروب بمعدتها، ومنعها الأطباء من الطعام لفترة وجيزة .

اخر اخبار هنا الزاهد ..تقضي في شهر العسل بالمستشفي

كتب فهمي، تعليقا على الصورة: "عامة، أنا مليش فى الحركات البيئة اللى زى دي خالص، ولا عمري كنت هجيب سيرة ولا أنزل صور زي دي وبقالي شوية بهزر مع صحابي الزملكاوية ع الماتش، بس احنا برا مصر، أنا وهنا وبقالنا يومين بنروح لدكاترة عشان هنا تعبانة، ودلوقتي رحنا لتالت مرة عشان تعبت تاني جدا".
قال مقرب من هنا أنها:" بقت كويسة، وخرجت من المستشفى واطمنا عليها ونها عانت من مغص شديد بالمعدة، وارتفاع شديد في درجة حرارتها، ودخلت في مرحلة شديدة من القيء".
وكشف أن الأطباء أكدوا انها أصيبت بـ"فيرس" والحمد الله خضعت للعلاج، وخرجت من المستشفى بعد تحسن حالتها، والاطمئنان على حالتها الصحية بالكامل"

 اين توجد هنا الزاهد الان

وكتب فهمي، عبر حسابه على"فيسبوك" قائلا: "شكرا لكل الناس اللي بتسأل على هنا، ومعلش مش عارف أرد على كل الناس، لأنى كنت محتاس لوحدي.. الموضوع إننا فى المستشفى هنا فى سنغافورة وهنقعد 3 أيام تحت الملاحظة، ولو محصلش تحسن هيبقى في جراحة.. الموضوع بايخ ومفاجىء".

وأضاف فهمي: "بجد فيه ناس مركزة قوي قوي قوي معانا لدرجة إن فيه مهرجان (مش الجونة) كان من كام يوم مبيسألوش أي حد من الزملا عن الجائزة اللي واخدها لا بيسألوهم عننا وعن الفرح وعن تدخلي في شغل هن.
اخبار هنا الزاهد في شهر العسل ~ اسباب مرض هنا الزاهد :: اين توجد هنا الزاهد الان

 والغريب إن بعض الزملاء خاضوا في حياتنا الشخصية، بجد شكرا جدا لكل الناس اللي فرحانة لنا من قلبها وربنا يديمكم نعمة، أما بجد اللي مركزين أرجوكم الحياة مش ناقصة، إحنا فى شهر العسل وبايتين أهو فى المستشفى".
 اسباب مرض هنا الزاهد :: اين توجد هنا الزاهد الان


اسباب مرض هنا الزاهد

الفنان أحمد فهمي نشر، عبر حسابه الشخصي بموقع "إنستجرام"، صورة لزوجته الفنانة هنا الزاهد من المستشفى وشاركت الفنانة الشابة هنا الزاهد جمهورها "دعاء"، بعد تعرضها لوعكة صحية استدعت نقلها المستشفى، خلال قضائها شهر العسل برفقة زوجها الفنان أحمد فهمي، وذلك عبر صفحتها الشخصية بموقع "إنستجرام".

التنقل السريع